Bezorging | Zo Joann

Bezorging van Zo Joann


Bij Zo Joann begrijpen we hoe belangrijk het is dat jouw kaartjes snel en veilig worden bezorgd. Wij dragen er daarom zorg voor dat het zo snel mogelijk aan de juiste postpartijen wordt overgeleverd. Deze postvervoerders dragen de uiterste zorg over jouw bestellingen.

Echter, Zo Joann heeft geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging. In het overgrote deel van de gevallen worden de bestellingen op tijd geleverd. Mocht het voorkomen dat dit niet geval is dan vernemen wij dit graag van je zodat we per omgaande actie kunnen ondernemen. Neem gerust contact op.

November en december zijn de meest drukke maanden voor de pakketvervoerders. Wij produceren en overhandigen jouw order conform de aangegeven doorlooptijd, maar houd er rekening mee dat de verzending langer kan duren dan dat je van PostNL en/of DHL gewend bent. Voor een actuele status kan je de track & trace van je order raadplegen (oplage > 20 kaarten en/of enveloppen).
 

Bezorging proefdrukken

De proefdrukken van Zo Joann worden bezorgd door PostNL. De proefdrukken passen door de brievenbus. Pakketjes met geboortekaartjes/enveloppen worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL.
 

Proefdruk via brievenbuspakketje

Je kunt er ook voor kiezen om de proefdrukken voor een meerprijs als brievenbuspakketje via DHL te laten bezorgen: levering met track & trace en door de pakketdienst. in Nederland gemiddeld 1 dag en in België 1-2 dagen. Brievenbuspakketje van DHL geldt voor: 
- orders met proefkaarten 
- orders met kaarten en/of enveloppen en/of sluitstickers tot en met 19 stuks (bij 20 wordt het automatisch al een brievenbuspakketje.  
- adres met bestemming NL en BE 
- bij het plaatsen van een order van maandag tot en met vrijdag 18.00 uur
 

Bezorging pakketten
 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor al onze pakketbestellingen vanaf 20 stuks geldt: elke werkdag vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Normaal gesproken wordt op de eerstvolgende werkdag je bestelling bezorgd. Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid zelf de verzenddatum van je bestelling te kiezen. Proefdrukken gaan per reguliere post en worden dus door de postbezorger bij je bezorgd. Alle proefdrukken die voor 18.00 uur besteld worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden.
Voor speciale kaartjes zoals foliedruk en stansvormen rekenen we 2 werkdagen langer voordat de kaartjes op de post gaan. Deze hebben namelijk een langere productietijd.
 

Bezorgen jullie ook in België?

Ook in België bezorgen wij je bestelling graag aan huis. Let wel, de bezorgtijd van bestellingen naar België kunnen iets afwijken van de levertijd binnen Nederland. Dit geldt met name voor reguliere post en proefdrukken. Meer hierover vind je op onze FAQ-pagina.
 

Wat zijn de verzendkosten?

NL/BE/DE tot 50 stuks         € 4,95
NL/BE/DE vanaf 50 stuks    € 5,95
Anders      tot 50 stuks         € 11,95
Anders      vanaf 50 stuks    € 14,95
 

Directe verzending

Direct je geboortekaartjes versturen naar familie en vrienden? Dat kan!
 

Hoe werkt directe verzending?

Van tevoren verzamel je alvast alle adresgegevens. Deze kun je toevoegen aan je adresboek in jouw account. Dat geeft je ook nog eens de tijd om alles op je gemakt te controleren. Zo kun je er ook voor kiezen om een deel thuis te laten bezorgen. 
Tijdens het bestelproces heb je de keuze uit de volgende opties; een proefdruk bestellen, je kaartjes thuis ontvangen of het geboortekaartje direct verzenden. Bij de optie 'direct verzenden' kan je de door jullie ingevoerde adressen selecteren. Wij regelen de rest!
OPGELET: kaarten sets die uit meerdere delen bestaan kunnen wij niet rechtstreeks verzenden. Net zoals strikjes, houten elementjes ed. Ook niet als er een labeltje aan moet met een touwtje.

 


 

Wat kost het?

Voor directe verzending rekenen wij € 1,44 extra per kaartje. Naar het buitenland is dit € 2,03. Lees hier meer. Voor rouwpost (in het geval van rouw-geboortekaartkjes) is dit € 1,59 per kaartje binnen NL. De kaarten worden dan voorzien van rouwzegel en verstuurd in een rouwverzamelenvelop.
 

Klachten over bezorging

Heb je een vraag over je pakket met kaartjes omdat ze er nog niet zijn? Mail dan naar serviceteam@zojoann.nl. Een klacht over de bezorging van je proefdrukbestelling kun je altijd bij PostNL deponeren. Je kunt dat snel eenvoudig online doen via: www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging

Ben je niet tevreden, bekijk dan de service-informatie over onze garantie.